Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Roope83

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Roope83 »

Rakas jumala

Olen loppusuoralla velkojia vastaan. Myyn vielä kaiken, viimeisimmätkin mitä minulla on. Tuo ostajat vaatteiden, ja muiden tavaroiden ostajat luokseni. Toivon vapautta niin kovasti että olen valmis olemaan vaikka avojaloin.

Vapauden jälkeen minulla on mahdollisuus päästä paineesta ja voin aloittaa uuden elämän täysin puhtaalta pöydältä
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Rukouksessa mukana! 🙏✝️🙏
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kuin myös! Kuule rukouksemme Roopen asiassa 🙏❤️‍🔥
AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Rukoilin.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
katso7

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Minulla on eräs tuttu joka on 74v. Hän on käynyt hengellisessä terapiassa parhaimmilla terapeuteilla 35v. edelleen hän jauhaa ja vatkaa sitä mennyttä haavaa joka muka tapahtui kun hännsyntyi kätilö oli kuulemma laittanut hänet hattuhyllylle 3 päiväksi ja sen takia hänellä on nämä ongelmat. Kerran sanoin anna anteeksi ja unohda itsesi ja rupea tehemään jotain muiden hyväksi. Hän rupesi kiroilemaan. Jotenkin tuntuu pitäisikö ottaa etäisyyttä ei tunnu oikein rakentavalta kun ihmienen ei ota vastuuta hengellisestä elämästä. Muistakaa häntä rukouksin. Vain Jeesus voi häntä autta itsekkyydestä pois. Ei kai kätilö voi laitaa pientä vauvaa hattuhyllylle. Miten se edes muistaa sellaista
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Vastaa Viestiin