Teenkö vielä tietokilpailuja?
Teenkö vielä tietokilpailuja?
Jokin aika sitten Jarmo ehdotti, että tehkää tietokilpailuja palstalle. Hänen ehdotuksensa mukaan muistaakseni visat voisivat olla kevyitä ja jopa huumoripitoisia.
Olen tähän mennessä ainoa joka ehdotukseen tarttui.
Otin ehdotuksesta vaarin sillä erotuksella, että olen pitänyt yksinomaan Raamattu-aiheisia "kilpailuita", toivoen sen innostavan tutkimaan Jumalan Sanaa enemmän ja enemmän.
Kuten kaikessa, tämäkään uudistus ei kommenteista päätellen nauti kaikkien arvostusta, joten kysynkin, teenkö niitä enää vai en?
Kyllä vai Ei.
Te päätätte.
Polliaika 2 viikkoa.
Olen tähän mennessä ainoa joka ehdotukseen tarttui.
Otin ehdotuksesta vaarin sillä erotuksella, että olen pitänyt yksinomaan Raamattu-aiheisia "kilpailuita", toivoen sen innostavan tutkimaan Jumalan Sanaa enemmän ja enemmän.
Kuten kaikessa, tämäkään uudistus ei kommenteista päätellen nauti kaikkien arvostusta, joten kysynkin, teenkö niitä enää vai en?
Kyllä vai Ei.
Te päätätte.
Polliaika 2 viikkoa.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Re: Teenkö vielä tietokilpailuja?
Kyllä. Ehdottomasti ja mun mielestä nimenomaan Raamattuun perustuen.
Äläkä ota itseesi Mautsan kommenteista, hän ei sitä pohjimmiltaan tarkoita, luulen niin. Vai mitä Mautsa?
Äläkä ota itseesi Mautsan kommenteista, hän ei sitä pohjimmiltaan tarkoita, luulen niin. Vai mitä Mautsa?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Muistutus voimassa olevasta äänestyksestä.
En edes muista aikaa jolloin olisin sydämistynyt jonkun kommenteista. Kommentti kertoo aina enemmän antajastaan kuin kohteesta.
Kommentteja heitellään niin monilla motiiveilla ja monissa tiloissa, otapa aina taustoista selvää.
Olen niin monella kanavalla moderaattorina ja osittaiseksi ihmetyksekseni nautin yleensä aina kaikkien osapuolten luottamusta kun kerran hommaan pyytävät, oli kyse sitten sekulaareista, politiikasta tai uskon asioista.
Nahka on paksu kuin Behemotilla
En edes muista aikaa jolloin olisin sydämistynyt jonkun kommenteista. Kommentti kertoo aina enemmän antajastaan kuin kohteesta.
Kommentteja heitellään niin monilla motiiveilla ja monissa tiloissa, otapa aina taustoista selvää.
Olen niin monella kanavalla moderaattorina ja osittaiseksi ihmetyksekseni nautin yleensä aina kaikkien osapuolten luottamusta kun kerran hommaan pyytävät, oli kyse sitten sekulaareista, politiikasta tai uskon asioista.
Nahka on paksu kuin Behemotilla
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Vanhursakus on erityisesti kärsivällisyyttä. Mä tein monta vuotta pelastussanomaa kirjoittamalla vain pelkkiä juttuja. En mä tiedä lukiko niitä juuri kukaan 2007-2009 välillä ku joku hassu. No teistä muutama luki, sen tiedän. Mutta aika avaa aina uusia juttuja ja sinnikkyys palkitaan.
Tietokilpailukysymys, kuka Raamatun henkilöistä oli ehdottomasti käsivällisin? = (nimessä on nejä kirjainta)
Tietokilpailukysymys, kuka Raamatun henkilöistä oli ehdottomasti käsivällisin? = (nimessä on nejä kirjainta)

Siunattu varmuus: https://www.youtube.com/watch?v=6nT6xlFiMpE
- Uskon Jeesukseen
Oliko Nooa...Noak...Noah...
Onko Jumala henkilö...JHWH tai YHWH...
Onko Jumala henkilö...JHWH tai YHWH...
Kyllä se näin on. On minulla tili yhdellä somealustalla johon postaan Raamatun jakeita päivittäin. Olisinko tehnyt sitä vuoden eli pari. Seuraajia tällä hetkellä yksi tili. Olen aina ajatellut että se näkee jonka määrä nähdä ja Jumalan sana ei tyhjiin raukea.
Hengen hedelmästä taas kuulee puhuttavan melkein aina Hengen hedelminä, sehän ei pidä paikkaansa, vaan Hengen hedelmiä on yksi, siksi se on yksikössä. Jolla hedelmä on, se näkyy ulospäin hedelmän kaikkina ominaisuuksina.
Kukaan ei voi olla pahapäinen plus kahdeksan osaa hedelmästä.
Se on kaikki tai ei mitään.
Gal 5:22 Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Kärsivällisin persoona on Abba. Kärsivällisin maan tomu on Job.
Nyt saat Jarmo kertoa "oikean" vastauksen vitsiin
Hengen hedelmästä taas kuulee puhuttavan melkein aina Hengen hedelminä, sehän ei pidä paikkaansa, vaan Hengen hedelmiä on yksi, siksi se on yksikössä. Jolla hedelmä on, se näkyy ulospäin hedelmän kaikkina ominaisuuksina.
Kukaan ei voi olla pahapäinen plus kahdeksan osaa hedelmästä.
Se on kaikki tai ei mitään.
Gal 5:22 Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Kärsivällisin persoona on Abba. Kärsivällisin maan tomu on Job.
Nyt saat Jarmo kertoa "oikean" vastauksen vitsiin
Kansa on puhunut. Tietokilpailut jatkuu kun mieleen tulee joku "hyvä" kysymys.