Miten korona testin kanssa kävi?
Olen täällä ollut huolissani kun sinusta ei ole nyt kuulunut mitään.
Herra, pidä sisarestamme huolta.
Tänä vuonna ensihedelmien juhla (shavuot) alkaa torstai iltana 25.5.2023.Sinettisormus kirjoitti: ↑27 Touko 2020, 11:07 Näin vuosia sitten unen jossa olin raskaana ja minulle ilmoitettiin että laskettu aika olisi 25.5. Tuota päivämäärää olen tarkkaillut eikä siihen ole osunut mikään .. paitsi nyt.
1.6. on 7 päivää 25.5. jälkeen
1 Moos 7:4:
Sillä seitsemän päivän kuluttua minä annan sataa maan päälle neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä ja hävitän maan päältä kaikki olennot, jotka olen tehnyt.
Toi ovi voi olla sullekkin mutta jaan nyt ton vanhan uneni tähän. Tuo päivämäärä mitä pidin että oli liian pian oli toukokuun loppua!! Ja tuo syksyinen päivä syyskuun alkua. En muista tarkkaan kun en kirjottanut ylös mutta kuukausista olen satavarma. Tuolloin en myöskään tiennyt vuotta joten tuo toukokuu tuntui tulevan liian pian.Sanna kirjoitti
5. Maaliskuuta 2022
Ei liity asiaan mutta näin eilen unta että olin järjestämässä häitä. Luulin unessani että omiani vaikka olen naimisissa. Keskustelin edesmenneen äitini kanssa ja hän ehdotti päivämäärää johon vastasin että liian pian, en ole valmis koska on niin paljon tehtävää vielä. Toinen vaihtoehto oli pohtia syksyä mutta totesimme että on liian kylmää häävieraille.
2:10 Rakkaani lausuu ja sanoo minulle: "Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.
2:11 Sillä katso, talvi on väistynyt, sateet ovat ohitse, ovat menneet menojaan.
2:12 Kukkaset ovat puhjenneet maahan, laulun aika on tullut, ja metsäkyyhkysen ääni kuuluu maassamme.
2:13 Viikunapuu tekee keväthedelmää, viiniköynnökset ovat kukassa ja tuoksuavat. Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.
Korkea Veisu