Suomen kartta ja kuusimetsä
Suomen kartta ja kuusimetsä
Mitään selitystä en saanut
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Re: Suomen kartta ja kuusimetsä
Näin vain Suomen kartan joka oli täynnä vain kuusimetsää
Puu edustaa elämää. Hyvä vointinen metsä onnea ... muutosta elämään... Suomen elämään???
Hyvä puu kantaa hyvää hedelmää, mutta miten kuusi, jolla ei ole hedelmää?
Ajatuksia? Tulkintaa? Tämä tarkoittaa kuitenkin jotain, koko Suomelle yhteiseti.
Hyvä puu kantaa hyvää hedelmää, mutta miten kuusi, jolla ei ole hedelmää?
Ajatuksia? Tulkintaa? Tämä tarkoittaa kuitenkin jotain, koko Suomelle yhteiseti.
Koin että puut alkavat kaatua myös Jesajan kirjan kohta kunnes suuri autius on tullut.
jos kerta koit että puut alkavat kaatua tuossa näyssä, niin se vahvistaa minua tuossa viime viikolla saamassa näyssä. minulle sanottiin, että Herra ottaa vaurautta poissa suomessa
no siis sain tuon oman näkyni viime viikolla. ja näythän tulee koetella sanoo Herran sana
Nämä näyt kyllä vahvistavat toisiaan ... Kiitos näistä.
se minun viimeviikkoinen näky oli sekava. sen takia en siitä ole mitään puhunut kenellekkään, muutakuin nyt tässä. se näky on edelleen sekavana mielessä, mutta pääsanoma kuitenkin oli sillä näyllä, että vaurautta otetaan poissa Suomessa. Rahasta taas keskustelin tuossa näyssä herran kanssa myös omasta rahastani. olenhan aina halunnut olla lottomiljonääri, jota Herra ei minulle salli vaan minulta otetaan poissa sekin, mitä nyt on.
no siis olen jonkinlaisessa erämaassa tällähetkellä Herraa seuratessa, mutta kuulen aika-ajoin Hänen puheensa minulle. Hän kurittaa minua ja jokin tälla erämaa jaksolla täytyy olla. Hän selvästi kasvattaa minua johonkin. en vain tiedä mihin.minun kuitenkin tulee hymyssä suin hyväksyä köyhyys ja varattomuus missä olen.
Meidän tulee olla Kristuksen omina hyvin nöyriä. Jeesus kehoitti seuraajiaan, etkä joka Häntä seuraavat, on heidän jätettävä maallinen omaisuutensa, kaikki ... joten, meidänkin olisi vähällä täällä pärjättävä, ja etenkin ... nöyrinä.
esim. minä teen kellon ympäri töitä ja mitään ei jää käteen. asun mieheni omistamassa talossa, johonka ei mitään omistus oikeutta. myös velkaa on, jota maksan poissa kokoajan jne.Eikä Herra salli mitään enempää
omistan vain terveyden. JA SIITÄ OLENKIN HERRALLE KIITOLLINEN.jos olisin sairas, niin en voisi maksaa velkojani enkä tehdä töitä.enkä paljoa muutakaan. olen vain kituva uskova, jota koetellaan. niin se nöyryys. luulen, että sitäkin alkaa jo olemaan takataskussa. kiitos siitäkin Herralle.
mutta kaiken kaikkiaan. minut on Herra lyönyt niin alas, että en oikeastaan haluaisikaan mitään suurta ja mahtavaa taloa ja rahaa itselleni. mihinkä mä ne sulloisin. kai tämä alkaa jo tuottamaan tulosta, kun näin olen alkanut ajattelemaan vuosien saatossa. mutta vielä on jokin hitunen voiton haaveita mielessä, jotka uskon Herran vievän minulta eli viimeisiä ajatuksiakin viedään voittohaaveista.
"Muuan mies väkijoukosta sanoi Jeesukselle: "Opettaja, sano veljelleni, että hän suostuisi perinnönjakoon."
"Mitä?" kysyi Jeesus. "Onko minut pantu teidän tuomariksenne tai jakomieheksenne?"
Hän sanoi heille kaikille: "Karttakaa tarkoin kaikenlaista ahneutta. Ei kukaan voi rakentaa elämäänsä omaisuuden varaan, vaikka sitä olisi kuinka paljon tahansa."
Ja hän esitti heille vertauksen: "Oli rikas mies, joka sai maastaan hyvän sadon. Hän mietti itsekseen: 'Mitä tekisin? Minun satoni ei mahdu enää mihinkään.' Hän päätti: 'Minäpä teen näin: puran aittani ja rakennan isommat niiden sijaan. Niihin minä kerään koko satoni ja kaiken muun, mitä omistan. Sitten sanon itselleni: Kelpaa sinun elää! Sinulla on kaikkea hyvää varastossa moneksi vuodeksi. Lepää nyt, syö, juo ja nauti elämästä!'
Mutta Jumala sanoi hänelle: 'Sinä hullu! Tänä yönä sinun sielusi vaaditaan sinulta takaisin. Ja kaikki, minkä olet itsellesi varannut -- kenelle se joutuu?'
'Näin käy sen, joka kerää rikkautta itselleen mutta jolla ei ole aarretta Jumalan luona.'"
Luuk. 12:13-21 [kr92] [kr38]
"Mitä?" kysyi Jeesus. "Onko minut pantu teidän tuomariksenne tai jakomieheksenne?"
Hän sanoi heille kaikille: "Karttakaa tarkoin kaikenlaista ahneutta. Ei kukaan voi rakentaa elämäänsä omaisuuden varaan, vaikka sitä olisi kuinka paljon tahansa."
Ja hän esitti heille vertauksen: "Oli rikas mies, joka sai maastaan hyvän sadon. Hän mietti itsekseen: 'Mitä tekisin? Minun satoni ei mahdu enää mihinkään.' Hän päätti: 'Minäpä teen näin: puran aittani ja rakennan isommat niiden sijaan. Niihin minä kerään koko satoni ja kaiken muun, mitä omistan. Sitten sanon itselleni: Kelpaa sinun elää! Sinulla on kaikkea hyvää varastossa moneksi vuodeksi. Lepää nyt, syö, juo ja nauti elämästä!'
Mutta Jumala sanoi hänelle: 'Sinä hullu! Tänä yönä sinun sielusi vaaditaan sinulta takaisin. Ja kaikki, minkä olet itsellesi varannut -- kenelle se joutuu?'
'Näin käy sen, joka kerää rikkautta itselleen mutta jolla ei ole aarretta Jumalan luona.'"
Luuk. 12:13-21 [kr92] [kr38]
Mielenkiintoista oli se että puut olivat hyvinvoivia.se voi tarkoittaa että puhdistuksen kautta alkaa paraneminen.
Jumala tekee meidän maamme jälleen terveeksi.
Jumala tekee meidän maamme jälleen terveeksi.
kiitos Sinetti. Kylläpä oli jälleen puhutteleva Raamatun kohta.
16. Ja katso, eräs mies tuli ja sanoi hänelle: "Opettaja, mitä hyvää minun pitää tekemän, että minä saisin iankaikkisen elämän?"
17. Niin hän sanoi hänelle: "Miksi kysyt minulta, mikä on hyvää? On ainoastaan yksi, joka on hyvä. Mutta jos tahdot päästä elämään sisälle, niin pidä käskyt."
18. Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
19. 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi', ja: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'".
20. Nuorukainen sanoi hänelle: "Kaikkia niitä minä olen noudattanut; mitä minulta vielä puuttuu?"
21. Jeesus sanoi hänelle: "Jos tahdot olla täydellinen, niin mene, myy, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua".
22. Mutta kun nuorukainen kuuli tämän sanan, meni hän pois murheellisena, sillä hänellä oli paljon omaisuutta.
23. Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: "Totisesti minä sanon teille: rikkaan on vaikea päästä taivasten valtakuntaan.
24. Ja vielä minä sanon teille: helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."
25. Kun opetuslapset sen kuulivat, hämmästyivät he kovin ja sanoivat: "Kuka sitten voi pelastua?"
26. Niin Jeesus katsoi heihin ja sanoi heille: "Ihmisille se on mahdotonta, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista".
27. Silloin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Katso, me olemme luopuneet kaikesta ja seuranneet sinua; mitä me siitä saamme?"
28. Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: siinä uudestisyntymisessä, jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimella, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet, istua kahdellatoista valtaistuimella ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa.
29. Ja jokainen, joka on luopunut taloista tai veljistä tai sisarista tai isästä tai äidistä tai lapsista tai pelloista minun nimeni tähden, on saava monin verroin takaisin ja perivä iankaikkisen elämän.
30. Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi, ja monet viimeiset ensimmäisiksi."
Matt.19.
17. Niin hän sanoi hänelle: "Miksi kysyt minulta, mikä on hyvää? On ainoastaan yksi, joka on hyvä. Mutta jos tahdot päästä elämään sisälle, niin pidä käskyt."
18. Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
19. 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi', ja: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'".
20. Nuorukainen sanoi hänelle: "Kaikkia niitä minä olen noudattanut; mitä minulta vielä puuttuu?"
21. Jeesus sanoi hänelle: "Jos tahdot olla täydellinen, niin mene, myy, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua".
22. Mutta kun nuorukainen kuuli tämän sanan, meni hän pois murheellisena, sillä hänellä oli paljon omaisuutta.
23. Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: "Totisesti minä sanon teille: rikkaan on vaikea päästä taivasten valtakuntaan.
24. Ja vielä minä sanon teille: helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."
25. Kun opetuslapset sen kuulivat, hämmästyivät he kovin ja sanoivat: "Kuka sitten voi pelastua?"
26. Niin Jeesus katsoi heihin ja sanoi heille: "Ihmisille se on mahdotonta, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista".
27. Silloin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Katso, me olemme luopuneet kaikesta ja seuranneet sinua; mitä me siitä saamme?"
28. Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: siinä uudestisyntymisessä, jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimella, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet, istua kahdellatoista valtaistuimella ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa.
29. Ja jokainen, joka on luopunut taloista tai veljistä tai sisarista tai isästä tai äidistä tai lapsista tai pelloista minun nimeni tähden, on saava monin verroin takaisin ja perivä iankaikkisen elämän.
30. Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi, ja monet viimeiset ensimmäisiksi."
Matt.19.
Totisesti, näitä on ihmisen vaikeaa noudattaa.
Mutta kuinka hyvää tämä onkaan sille, joka tämän tekee, nöyränä. Ei ole hänen elämässään mitään epäpyhää, epä jumalanpalvontaa, sillä sitä kaikki maailman omaisuus on ... Hänen palkkansa taivaassa on suuri!" helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."
Ajatelkaas uskovaa ja nöyrää, jota kohtaa tuollainen maallinen romahdus ja köyhyys, mutta hän nöyränä katsoo Herran kasvoja ja alistuen osaansa sanoo: " Rakas Herrani, Jeesus ... Sinä olet ylen hyvä ja rakastava minua kohtaan, tässä on vielä paitani sitä tarvitsevalle.."
Löytyykö meistä yhtään tuollaista?
Löytyykö meistä yhtään tuollaista?
Hallituksella on noita uusia leikkureita tarjolla, miltei joka viikolle uusia, kohta köyhä ei enää tiedä millä elää. Moni joutuu jo nyt miettimään ostaako lääkettä vaiko ruokaa, molempiin ei enää löydy rahaa .... Päättäjämme ovat joutuneet kauaksi köyhästä kansasta, eivätkä ymmärrä tekojaan näitä ihmisiä kohtaa, tai sitten eivät vain välitä .... sydän itkee ..