Näky; Kuningaskunnan logo
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Re: Näky; Kuningaskunnan logo
Mitää? Mä olin reissussa ja palasin tos aika vasta.
Siunattu varmuus: https://www.youtube.com/watch?v=6nT6xlFiMpE
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Jaa... mun mielestä Sinetin päivittäiset olis hyvä idea. Eihän se haittaa jos omana aloitat ja saahan täällä sentään nimimerkeillä kutsua muita. Minullakin on oma nimi nimierkkinä ja siks sen voi kyl mainita. Mutta jos vaikka minua kutsuu koko nimellä, niin se saattaa olla hiukan sääntöjen vastaista. Ainakin jos sisältö on minua loukkaavaa. Siitähän siinä pohjimmiltaan on kyse, että suojellaan identiteettiä leimaamiselta.
Edit: jos oman nimensä antaa itse palstalla julki, sen jälkeen ei voi ketään voi periaatteessa kieltää käyttämästä nimeä. Voit siis päättää korjata takaisin, mutta sen jälkeen kyse ei enää ole outtaamisesta.
Edit: jos oman nimensä antaa itse palstalla julki, sen jälkeen ei voi ketään voi periaatteessa kieltää käyttämästä nimeä. Voit siis päättää korjata takaisin, mutta sen jälkeen kyse ei enää ole outtaamisesta.
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Lailla ja säännöillähän on kaksi olemusta. Toinen on sitä että laki tehdään tarkoitusta varten ja toinen taas sen sanallinen ulkoasu, joka tarkoittaa että on laki jota luetaan. Nämä pitää yhdistää ja uskovien on käsittääkseni aika helppo yhdistää nämä kaksi asiaa siksi koska me emme halua pahaa toiselle, joten lain tarkoitus on etusijalla ja lain kirjain on sitten mikä se on.
... omassa ketjussa, näyt pysyisivät aikajärjestyksessä, mutta vain tuorein jäisi näkyviin ja olisi vanhempia näin vaikeampi etsiä, kun pitää kelata ketjun alkuun. Kaikki näkyni olisivat yhdessä ketjussa? Toivon että ymmärrätte mitä tarkoitan?...
AO:
Minusta nykyinen käytäntö on hyvä.
Jos Sinetti laittaisi yhteen ja samaan ketjuun saamansa näyt, joutuisi ketjua aina " perkaamaan", eli tarkistamaan onko uusi/uudet viesti/t koskevat joko jotain vanhaa näkyä ja sen kommentointia,vai onko Sinetti tuonut uuden näyn arvioitavaksi.
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Mun koko nimen kaikki kyl tietää. Olen sen varran jo tuolla S24:llakin esiintynyt rek. omalla nimimerkillä, joka on koko nimeni. Mutta on erinomaisen hyvä että Olli pitää meidän palstan säännöt selvinä, enkä minä halua siihen puuttua koska parempi yksi kokki.
Oman nimen tai nimimerkin tuominen esiin olisi tässä tapauksessa nimenomaan palstan ketjujen selaamisen kannalta hyvä ja hyödyllinen valinta. Sama koskee jokaista kirjoittajaa, joka haluaa avata jonkinlaisen "päivittäisen" kirjoitteluketjun. Pakkohan ei ole joka päivä tietenkään kirjoitella.Sinettisormus kirjoitti:Jos jatkaisin omassa ketjussa, kuin Olli ehdotti, miten sen otsikoisin; Sinetin päivittäiset? Silloin toisin nimeni esiin ja sehan oli kiellettyä ...? Katso7 sai juuri moitteet siitä, kun otsikoi erään ketjun niin, että Jarmon nimi näkyi? Ideoita?
Korjaan nyt väärinkäsitystä; Katso7 EI SAANUT moitetta kenenkään nimen/tunnuksen ilmituomisesta, vaan minä korjasin otsikkoa koska se oli muotoiltu vain yhdelle henkilölle osoitetuksi; ts. ketjun nimeksi EI käy: "Jarmo katsopa tätä: ... " tai "Mitäs mieltä olli on tästä: ..."
(Palstan säännöt myös sanovat ettei ketju ole chattityökalu, sekin liipaisee jo aika läheltä)
Juuri nyt näkyy Profetiat-osiossa ensimmäisellä sivulla 7 sinun aloittamaasi ketjua, joista vanhin on aloitettu 7. tammikuuta 2017. sivulla 2 vanhin on marraskuun alusta, ja sivun 3 uusin on joulukuun lopusta. Sivun 4 uusin on 19.11.2016. Jos haluaa niitä siis etsiä, se on varsin työlästä.Sinettisormus kirjoitti:Ja toiseksi, näyt pysyisivät aikajärjestyksessä, mutta vain tuorein jäisi näkyviin ja olisi vanhempia näin vaikeampi etsiä, kun pitää kelata ketjun alkuun. Kaikki näkyni olisivat yhdessä ketjussa? Toivon että ymmärrätte mitä tarkoitan?
Nyt ne on heti näkyvissä, mutta vievät kyllä toisilta tilaa, niin kuin Olli antoi ymmärtää. Tästä jäi hiukkasen huono maku ....
Se, että uusi ketju täyttää sivunäkymää, ei suinkaan ole ongelma. Niin tulee aina vain nopeammin käymään, kun kirjoittajien määrä kasvaa. Lähinnä ajattelin että se saattaisi olla paras tapa löytää kirjoituksesi ja siihen kommentoinnit, joita ainakin itse joskus haluan katsoa jälkeenkin.
Säännöt kieltävät ns. "outtaamisen", eli toisen nimimerkkiä ei saa paljastaa vaikka oikean nimen tietää. Tässä on nyt sellainen porsaanmentävä reikä, ettei periaatteessakaan ketään voida kieltää tuomasta omaa nimeään julkisuuteen. Olet aivan oikeassa siinä että Pelastussanomien perustajana sinun nimesi on niin helppo kaivaa esiin ettei asialla ole väliä.-jarmo- kirjoitti:Mun koko nimen kaikki kyl tietää. Olen sen varran jo tuolla S24:llakin esiintynyt rek. omalla nimimerkillä, joka on koko nimeni. Mutta on erinomaisen hyvä että Olli pitää meidän palstan säännöt selvinä, enkä minä halua siihen puuttua koska parempi yksi kokki.
Mutta suosittelisin kaikille muille yleisenä ohjeena ettei omaa nimeään julkistaisi missään nettikeskusteluissa, koska on ihmisiä joilla ei ole puhtaita motiiveja. Jokainen voi itse päättää asiasta, ja muistuttaisin vain siitä että jos minä löydän jonkun nimen jostakin, yleensä ensi reaktiona poistan sen olettaen että se on vahingossa tekstiin mennyt. Tässä tapauksessa tuo jarmon nimen jälkeinen kommentti johti minut ajattelemaan ettei tarkoitus kenties ollutkaan nimen julkaiseminen.
Jos joku haluaa koko nimensä julki täällä tuoda, on se siis ihan oma valinta, ja jos sen olenkin poistanut niin kertokaa vaan niin takaisin tulee

Entä, mitä mieltä olette Lopunajoissa olevasta otsikosta, jossa esiintyy sama: "Jarmo, mistä löytyy tietoa Arista"? (ei osoitettu kirjoittajalle)
Jos nyt alan kirjoittamaan tuota päivittäistä, laitanko sen edelleen profetioihin, sillä näyistänihän lähinnä on kyse? Otsikoinko jokapäivän kohdalle, tuon näyn otsikon paikkaan, vai vain tähän kirjoitus alueeseen? Vaiko jätän otsikoimatta? Mikä on hyvä käytäntö? Aloitus otsikkona, onko hyvä esim. Sinetin "Päivittäiset". vai onko muita ehdotuksia?
Tänään en ole saanut näkyä, josko niitä vielä tulee, sillä nyt on ollut hiljaisempia päiviä, tuo eilinen näky, liittyen tähän logoon on erityinen, sitä ja sen tarkoitusta olen tässä miettinyt, mitä Herra sillä tarkoitti, liittyykö, tähän keskusteluun?
Minulla on hetki aikaa miettiä jatkoani täällä, hetki, joka on seuraavaan näkyyn ....
Olli:

Jos nyt alan kirjoittamaan tuota päivittäistä, laitanko sen edelleen profetioihin, sillä näyistänihän lähinnä on kyse? Otsikoinko jokapäivän kohdalle, tuon näyn otsikon paikkaan, vai vain tähän kirjoitus alueeseen? Vaiko jätän otsikoimatta? Mikä on hyvä käytäntö? Aloitus otsikkona, onko hyvä esim. Sinetin "Päivittäiset". vai onko muita ehdotuksia?
Tänään en ole saanut näkyä, josko niitä vielä tulee, sillä nyt on ollut hiljaisempia päiviä, tuo eilinen näky, liittyen tähän logoon on erityinen, sitä ja sen tarkoitusta olen tässä miettinyt, mitä Herra sillä tarkoitti, liittyykö, tähän keskusteluun?
Minulla on hetki aikaa miettiä jatkoani täällä, hetki, joka on seuraavaan näkyyn ....
Olli:
Anteeksi liika kirjoitteluni.... en tiennyt, että niitä lasketaan ..Juuri nyt näkyy Profetiat-osiossa ensimmäisellä sivulla 7 sinun aloittamaasi ketjua, joista vanhin on aloitettu 7. tammikuuta 2017. sivulla 2 vanhin on marraskuun alusta, ja sivun 3 uusin on joulukuun lopusta. Sivun 4 uusin on 19.11.2016. Jos haluaa niitä siis etsiä, se on varsin työlästä.

Viimeksi muokannut Sinettisormus, 27 Helmi 2017, 10:16. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Tässä vielä tuo eilinen näky, muistin virkistämiseksi, mistä tässä ketjussa oli kyse:
Katso7:n Vahvistus näkyyn:Tänään, sain juuri ennen ylösnousuani, kuvan, jossa oli tämmöinen keskustelu sivu täältä ja minulle näytettiin tuota paikkaa, jossa on tuo minun avattareni: Sinettisormus ja sen ylle/yläpuolelle ilmestyi, pyöreähkö kuvio, joka oli piirtynyt, sinisestä väristä, aivan samaa väriä kuin noissa linkeissä". En saanut kuviosta selvää, kun kuva oli niin pieni ja kyselin siitä Herralta ja samassa muistin tuon logon, jonka näin täysin avoimin silmin, tuon joka oli piirtynyt sinisellä valolla, näyksi, jossa oli tuo kruunu .... (tämän ketjun aloituksen näky).
Ennen kuin tulin just palstalle näin näyn jossa Daavidin tähti (väri oli ensin joku muu muuttui keltaiseksi) tuli taas voimakkaasti mieleen Ester!
Värien selityksessä kerrottiin että : Keltainen on SUOLAN VÄRI. Se on myös kuva JUMALAN KIRKKAUDESTA. Keltainen on myös YSTÄVYYDEN väri. ja se kuvastaa Aabrahamin ja Jumalan liittoa.
Joten rohkaisen sinua olemaan vähättelemättä lahjaa joka sinulla on Yljältäsi monet ovat saaneet lohdutusta ja rohkaisua.
Ja toi kuningaskunnan logo se varmasti on kullan värinen.
Tässä pöydän puhdistuksessa toteutuu nyt lauantainen näkyni, jota en silloin kertonut, mutta nyt sen vielä kerron. Näin kuorma-auton, jonka lava oli täynnä, ruskeaa, siis sitä itseään ja se kaikki levitettiin lumiseen ja jäiseen maahan.
Nyt itse myös ymmärrän kun tämä tuli esille. Näin 2 iltaa sitten näyn jossa oli aivan kuin metallinen hohtava niin kuin ikkunalauta sen alapuolella oli ihan mustaa aivan kuin nokea sitä puhdistettiin pienellä harjalla jolloin se noki poistui,
Se Joonas Kelottijärven sana on: niin raitista ettei henki liiku! Täällä Pyhä Henki on todella liikkunut olen sen kokenut niin monta kertaa.En missään ole kohdannut tälläistä profetaalista palstaa kuin tämä sen tähden me voimme kasvaa ja kehittyä niin kauan kuin elämme kohti pyhitystä. En minä eikä varmaankaan sinettisormus halua haukkua mutta että kasvaisimme kaikkien meidän täytyy rehellisesti jokaisen tutkia itseämme. Jos nyt suljemme luukut Henki loppuu ja tuli ei pala. Rukoilen AVATKAAMME NYT SISIMPÄMME SYDÄMEMME LUUKUT ETTÄ TULI EINSAMMU VAAN NIINKUIN SINETTI SIINÄ KETJUSSA NÄKI ETTÄ OLI VAIN TULINEN SUURI HIILLOS.
Se Joonas Kelottijärven sana on: niin raitista ettei henki liiku! Täällä Pyhä Henki on todella liikkunut olen sen kokenut niin monta kertaa.En missään ole kohdannut tälläistä profetaalista palstaa kuin tämä sen tähden me voimme kasvaa ja kehittyä niin kauan kuin elämme kohti pyhitystä. En minä eikä varmaankaan sinettisormus halua haukkua mutta että kasvaisimme kaikkien meidän täytyy rehellisesti jokaisen tutkia itseämme. Jos nyt suljemme luukut Henki loppuu ja tuli ei pala. Rukoilen AVATKAAMME NYT SISIMPÄMME SYDÄMEMME LUUKUT ETTÄ TULI EINSAMMU VAAN NIINKUIN SINETTI SIINÄ KETJUSSA NÄKI ETTÄ OLI VAIN TULINEN SUURI HIILLOS.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Amen! katso7! Amen! Tuo hiillos, on myös täydellinen puhdistus!
Evankeliumi Matteuksen mukaan 10
1. Ja hän kutsui tykönsä ne kaksitoista opetuslastaan ja antoi heille vallan ajaa ulos saastaisia henkiä ja parantaa kaikkinaisia tauteja ja kaikkinaista raihnautta.
2. Ja nämä ovat niiden kahdentoista apostolin nimet: ensimmäinen oli Simon, jota kutsuttiin Pietariksi, ja Andreas, hänen veljensä, sitten Jaakob Sebedeuksen poika, ja Johannes, hänen veljensä,
3. Filippus ja Bartolomeus, Tuomas ja Matteus, publikaani, Jaakob, Alfeuksen poika, ja Lebbeus, lisänimeltä Taddeus,
4. Simon Kananeus ja Juudas Iskariot, sama, joka hänet kavalsi.
5. Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,
6. vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö.
7. Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'.
8. Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.
9. Älkää varustako itsellenne kultaa, älkää hopeata älkääkä vaskea vyöhönne,
10. älkää laukkua matkalle, älkää kahta ihokasta, älkää kenkiä, älkääkä sauvaa; sillä työmies on ruokansa ansainnut.
11. Ja mihin kaupunkiin tai kylään te tulettekin, tiedustelkaa, kuka siellä on arvollinen, ja jääkää hänen luokseen, kunnes sieltä lähdette.
12. Ja tullessanne taloon tervehtikää sitä.
13. Ja jos talo on arvollinen, tulkoon sille teidän rauhanne; mutta jos se ei ole arvollinen, palatkoon teidän rauhanne teille takaisin.
14. Ja missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähtekää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne.
15. Totisesti minä sanon teille: Sodoman ja Gomorran maan on tuomiopäivänä oleva helpompi kuin sen kaupungin.
16. Katso, minä lähetän teidät niinkuin lampaat susien keskelle; olkaa siis älykkäät kuin käärmeet ja viattomat kuin kyyhkyset.
17. Kavahtakaa ihmisiä, sillä he vetävät teidät oikeuksiin, ja synagoogissaan he teitä ruoskivat;
18. ja teidät viedään maaherrain ja kuningasten eteen minun tähteni, todistukseksi heille ja pakanoille.
19. Mutta kun he vetävät teitä oikeuteen, älkää huolehtiko siitä, miten tahi mitä puhuisitte, sillä teille annetaan sillä hetkellä, mitä teidän on puhuminen.
20. Sillä ette te itse puhu, vaan teidän Isänne Henki puhuu teissä.
21. Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiansa vastaan ja tappavat heidät.
22. Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
23. Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee.
24. Ei ole opetuslapsi opettajaansa parempi, eikä palvelija parempi isäntäänsä.
25. Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!
26. Älkää siis peljätkö heitä. Sillä ei ole mitään peitettyä, mitä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.
27. Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.
28. Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
29. Eikö kahta varpusta myydä yhteen ropoon? Eikä yksikään niistä putoa maahan teidän Isänne sallimatta.
30. Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut.
31. Älkää siis peljätkö; te olette suurempiarvoiset kuin monta varpusta.
32. Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.
33. Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.
34. Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
35. Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;
36. ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa'.
37. Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;
38. ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias.
39. Joka löytää elämänsä, kadottaa sen; ja joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.
40. Joka ottaa tykönsä teidät, se ottaa tykönsä minut; ja joka ottaa minut tykönsä, ottaa tykönsä hänet, joka on minut lähettänyt.
41. Joka profeetan ottaa tykönsä profeetan nimen tähden, saa profeetan palkan; ja joka vanhurskaan ottaa tykönsä vanhurskaan nimen tähden, saa vanhurskaan palkan.
42. Ja kuka hyvänsä antaa yhdelle näistä pienistä maljallisen kylmää vettä, hänen juodaksensa, opetuslapsen nimen tähden, totisesti minä sanon teille: hän ei jää palkkaansa vaille."
1. Ja hän kutsui tykönsä ne kaksitoista opetuslastaan ja antoi heille vallan ajaa ulos saastaisia henkiä ja parantaa kaikkinaisia tauteja ja kaikkinaista raihnautta.
2. Ja nämä ovat niiden kahdentoista apostolin nimet: ensimmäinen oli Simon, jota kutsuttiin Pietariksi, ja Andreas, hänen veljensä, sitten Jaakob Sebedeuksen poika, ja Johannes, hänen veljensä,
3. Filippus ja Bartolomeus, Tuomas ja Matteus, publikaani, Jaakob, Alfeuksen poika, ja Lebbeus, lisänimeltä Taddeus,
4. Simon Kananeus ja Juudas Iskariot, sama, joka hänet kavalsi.
5. Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,
6. vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö.
7. Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'.
8. Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.
9. Älkää varustako itsellenne kultaa, älkää hopeata älkääkä vaskea vyöhönne,
10. älkää laukkua matkalle, älkää kahta ihokasta, älkää kenkiä, älkääkä sauvaa; sillä työmies on ruokansa ansainnut.
11. Ja mihin kaupunkiin tai kylään te tulettekin, tiedustelkaa, kuka siellä on arvollinen, ja jääkää hänen luokseen, kunnes sieltä lähdette.
12. Ja tullessanne taloon tervehtikää sitä.
13. Ja jos talo on arvollinen, tulkoon sille teidän rauhanne; mutta jos se ei ole arvollinen, palatkoon teidän rauhanne teille takaisin.
14. Ja missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähtekää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne.
15. Totisesti minä sanon teille: Sodoman ja Gomorran maan on tuomiopäivänä oleva helpompi kuin sen kaupungin.
16. Katso, minä lähetän teidät niinkuin lampaat susien keskelle; olkaa siis älykkäät kuin käärmeet ja viattomat kuin kyyhkyset.
17. Kavahtakaa ihmisiä, sillä he vetävät teidät oikeuksiin, ja synagoogissaan he teitä ruoskivat;
18. ja teidät viedään maaherrain ja kuningasten eteen minun tähteni, todistukseksi heille ja pakanoille.
19. Mutta kun he vetävät teitä oikeuteen, älkää huolehtiko siitä, miten tahi mitä puhuisitte, sillä teille annetaan sillä hetkellä, mitä teidän on puhuminen.
20. Sillä ette te itse puhu, vaan teidän Isänne Henki puhuu teissä.
21. Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiansa vastaan ja tappavat heidät.
22. Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
23. Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee.
24. Ei ole opetuslapsi opettajaansa parempi, eikä palvelija parempi isäntäänsä.
25. Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!
26. Älkää siis peljätkö heitä. Sillä ei ole mitään peitettyä, mitä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.
27. Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.
28. Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
29. Eikö kahta varpusta myydä yhteen ropoon? Eikä yksikään niistä putoa maahan teidän Isänne sallimatta.
30. Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut.
31. Älkää siis peljätkö; te olette suurempiarvoiset kuin monta varpusta.
32. Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.
33. Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.
34. Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
35. Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;
36. ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa'.
37. Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;
38. ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias.
39. Joka löytää elämänsä, kadottaa sen; ja joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.
40. Joka ottaa tykönsä teidät, se ottaa tykönsä minut; ja joka ottaa minut tykönsä, ottaa tykönsä hänet, joka on minut lähettänyt.
41. Joka profeetan ottaa tykönsä profeetan nimen tähden, saa profeetan palkan; ja joka vanhurskaan ottaa tykönsä vanhurskaan nimen tähden, saa vanhurskaan palkan.
42. Ja kuka hyvänsä antaa yhdelle näistä pienistä maljallisen kylmää vettä, hänen juodaksensa, opetuslapsen nimen tähden, totisesti minä sanon teille: hän ei jää palkkaansa vaille."
Tästä on 10 vuotta kirjoitin David Wilkersonille sillä olin hyvin vaikeassa tilanteessa. Hän vastasi minulle henkilökohtaisesti tuon Matteus 10:30 ja selitti että Jumala on kiinnostunut pienimmästäkin asiasta joista me huolehdimme. Ja täyttää tarpeemme. Olin hämmästynyt koska hän sai varmaan satoja esirukouspyyntöjä joka päivä. Rohkaisuks meille kaikille!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Pyysin Herralta anteeksi tätä tämän aamuista purkausta ja puhdistusta ja ilmoitin että kyllähän Sinä tämän tiesitkin".
Illalla keskustelin Herran kanssa pitkään tästä tilanteesta, enkä tahtonut saada unta ...
Tuon äskeisen keskustelun jälkeen Herralle, minun mieleeni kohosi tuo Raamatun kohta: "Mikään ei ole salattua..." Se oli vastausta Herralta ja lohdutukseksi Hän myös sen antoi.
Ei ole toista Hänen vertaistaan, vain Yksin Sinä, Jeesus Kristus!!!
Illalla keskustelin Herran kanssa pitkään tästä tilanteesta, enkä tahtonut saada unta ...
Tuon äskeisen keskustelun jälkeen Herralle, minun mieleeni kohosi tuo Raamatun kohta: "Mikään ei ole salattua..." Se oli vastausta Herralta ja lohdutukseksi Hän myös sen antoi.
Ei ole toista Hänen vertaistaan, vain Yksin Sinä, Jeesus Kristus!!!
Ymmärrän ja todeksi tiedän, että työskentelen vain ja ainoastaan, tuon Kuningaskunnan logon alla, ja Kuninkaani on Herramme, Jeesus Krsitus! Häneltä saan toimeksiantoni!
Amen.
Amen.
.. siinä syy, miksi minun on vaikeaa asettua, mihinkään ihmisten määräämiin muotteihin, suonette sen minussa anteeksi.
Katso7, jos ihmettelet mihin viestisi :
viewtopic.php?f=1&p=11295#p11295
Syynä siirtoon on yksinkertaisesti se, että säännöissä sanotaan yksiselitteisesti että KAIKKI moderaation toimenpiteitä koskevat asiat kirjoitetaan vain ja ainoastaan yhteen ja tiettyyn ketjuun, eli "Moderaation toimenpiteet ja valitukset moden toimenpiteistä".
Moderaation toimenpiteistä saa ja pitääkin valittaa silloin jos kokee kärsineensä vääryyttä, mutta Niitä EI ripotella eri ketjuihin vaan tuohon yhteen ja ainoaan. Tälle on monia syitä, joita en tässä toista, mutta totean nyt vain sen yhden että siitä ketjusta löydät myös ne bannisi perusteet, joita kirjoituksessasi - täällä väärässä paikassa - ihmettelit.
tästä ketjusta katosi, niin se löytyy täältä:katso7 kirjoitti:Mun on nyt pakko sanoa tämä.
...
viewtopic.php?f=1&p=11295#p11295
Syynä siirtoon on yksinkertaisesti se, että säännöissä sanotaan yksiselitteisesti että KAIKKI moderaation toimenpiteitä koskevat asiat kirjoitetaan vain ja ainoastaan yhteen ja tiettyyn ketjuun, eli "Moderaation toimenpiteet ja valitukset moden toimenpiteistä".
Moderaation toimenpiteistä saa ja pitääkin valittaa silloin jos kokee kärsineensä vääryyttä, mutta Niitä EI ripotella eri ketjuihin vaan tuohon yhteen ja ainoaan. Tälle on monia syitä, joita en tässä toista, mutta totean nyt vain sen yhden että siitä ketjusta löydät myös ne bannisi perusteet, joita kirjoituksessasi - täällä väärässä paikassa - ihmettelit.