70 maata nousee Israelia vastaan

Keskustele eskatologisista asioista
Pigeon

Re: 70 maata nousee Israelia vastaan

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Silloin pari vuotta sitten, kun näin ne pari kuvaa siitä kaupungista tuli huono olo... sellainen fiilis siitä jäi myös, että siellä ei vielä edes "asuta" ??
nuo videot vain vahvistavat tunnetta, että Pyhä Henki pysyy sieltä kaukana... :|
Sinettisormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Syyrian kapinalliset jatkaa taistelua, jos ASTANASSA, ei saada tulosta aikaiseksi: http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/arti ... ta/6279698
Sinettisormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Piholta löytyi tällainen profetia josta minulle nousee myös mieleen Ukrainan profetia.
23.1.2017

Maurice Sklarin 22.1.2017 näkemä näky Jumalan lopunajan armeijasta

Jumalan lopunajan armeija ja seitsemän vuorta

Näin tänä iltana näyn. Näin voittavan seurakunnan seisomassa täydessä taisteluvarustuksessa yllään hohtavan kirkas haarniska. Jokainen oli puettu päästä varpaisiin asti Jumalan varustuksella miekat ja muut aseet käsissään. Jeesus oli valkoisen hevosen selässä tämän valtavan uskovien armeijan edessä ja hänen miekkansa oli otettu pois tupesta ja oli kohotettuna hänen päänsä yläpuolella.

Sitten Jeesus huusi: ”Aika on tullut, että te valloitatte seitsemän vuorta ja hallitsette niitä niin, että lopullinen elo voidaan korjata maan päällä! Menkää ja ottakaa valta, menkää ja omistakaa maa, joka on luvattu teille, oi mahtavat soturit!”

Sitten tuli airutenkeleitä, jotka lensivät armeijan yllä ja edessä. Heistä 120 levittäytyi jättiläismäiseen kaareen tarkassa muodostelmassa. Enkeleillä oli pitkät hopeatorvet, jotka he nostivat huulilleen lentäessään. Huomasin, että kaaren keskellä oli seitsemän isokokoista enkeliä, joilla oli pitkät kultaiset torvet. He puhalsivat torvia yhtä aikaa. Silloin torvista purkautui salaman välähdyksiä ja kolmen pitkän torvenäänen aikana kuului valtavia ukkosen jyrähdyksiä. Viimeinen jyrähdys oli pisin ja melkein kuurouttava, kun se kuului yhä kovempaa ja kovempaa.

Sitten näin tämän mahtavan armeijan alkavan marssia eteenpäin tarkassa muodostelmassa. Ei yksikään miljoonista sotureista ollut epätahdissa. He jakaantuivat seitsemään osaan. Jokaisessa seitsemässä osastossa oli 10000:n komentajia, 1000:n komentajia, 100:n komentajia ja 10:n komentajia. Näin selvästi jokaisen 10000:n komentajan osastojensa edessä. Näin myös muut johtajat univormuissaan ja arvomerkeissään. He marssivat eturivissä jokaisen pienemmän osaston keskellä. Sotureita oli niin paljon, että minä en nähnyt marssijoiden loppupäätä, mikä ulottui niin kauas kuin saatoin nähdä. Muodostelmassa eteenpäin marssiminen tapahtui hyvin tarkasti. Oli täydellinen hiljaisuus ja yhtenäisyys. Kuului vain marssivien legioonien ääni, joka syntyi täsmällisen rytmikkäistä jalanpainalluksista. Kaikki saappaat iskivät maahan yhtä aikaa – miljoonat ja taas miljoonat!

Se oli niin pelottavaa ja kunnioitusta herättävää, että minut valtasi ihmetys. Ihmettelin näkemääni suuresti, kun jokainen osasto liikkui kuin yksi ihminen, hellittämättä eteenpäin hyvin vakavasti ja voimakkaan päättäväisesti.

Vieressäni oleva enkeli sanoi minulle: ”Tämä on voittava morsian, joka on menossa sotaan keräämään maan kallista hedelmää. Loppunäytös on alkanut! Jumalan kunnia on nyt peittävä maan kuten vedet peittävät meren! Kaikki saavat maistaa ja nähdä, että Herra on hyvä ja hänen armonsa kestää ikuisesti!”

Sitten olin yhtäkkiä toisessa paikassa. Katsoin Herran armeijan yläpuolelle korkealle taivaalle ja näin siellä enkelien taivaallisen sotajoukon, joka oli myös sotilaallisen tarkasti järjestyksessä. Enkeleitä oli enemmän kuin saatoin laskea. Joukoittain enkeleitä lensi pyhien yläpuolella heidän marssiessaan taisteluun täydellisen sotilaallisessa muodostelmassa.

Kun katsoin sitten eteenpäin, näin edessämme seitsemän valtavan suurta vuorta.

Armeija jakaantui ja seitsemän erillistä armeijaa marssi lujasti vuoria kohti. Yksi armeija oli muiden edellä ja tämä armeija nousi nopeasti ensimmäiselle vuorelle, kunnes se kiipesi huipulle asti ja laittoi sinne ison lipun, jossa oli tulen liekeissä oleva leijonan kuva, josta sinkosi salamoita joka suuntaan samalla kun ukkosen pauhu tuntui järisyttävän koko vuorta. Lopuksi lippu muuttui valtaistuimella ja tällä vuorella istuvaksi Herraksi pelottavan leijonan muodossa.

Sitten näin vuoren juurella tämän vuoren nimen. Se oli ”Poliittinen valta”. Enkeli sanoi: “Tämä vuori täytyy valloittaa ensin, kuten on jo alkanut Amerikassa, ja sen jälkeen muissa kansoissa. Seitsemään vuoteen jumalattomat eivät voi estää Jumalan hallintoa maan päällä. Minä nousen puolustamaan Israelia ja Amerikkaa merkkinä koko maailmalle, että Korkein on suvereeni hallitsija maan päällä! Sitten tulee loppu, kun minun vihani vuodatetaan jumalattomien kansakuntien päälle, jotka kieltäytyvät tekemästä parannusta.”

Vapisin, kun enkeli puhui minulle tämän, ja lankesin maahan kasvoilleni pitkin pituuttani. Jonkin ajan kuluttua minua näyssä auttanut enkeli nosti minut ylös ja huusi kovalla äänellä: ”Katsokaa!” Pääni tuntui selviävän ja sain hiukan takaisin voimaani. Sitten katsoin tarkemmin leijonaa ja näin, että leijona oli nyt seisomassa ja sen oikea valtava teräväkynsinen käpälä oli hirveännäköisen demonisen olennon päällä, jolla oli riekaleiset siivet. Olennosta lähti kauhea löyhkä. Olento pystyi muuttamaan muotoaan kauniin näköisestä enkelistä inhottavan näköiseksi lohikäärmematelijaksi ja sitten käärmeeksi, joka kiemurteli ja luikerteli raivokkaasti ympäriinsä. Mutta käärme ei voinut paeta Juudan Leijonaa, jonka kynnet iskeytyivät Perkeleen niskaan ja päähän. Sitten leijona karjui niin kovaa, että se vapisutti minua sisuksia myöten.

Perkele haisi hirvittävältä. Se haukkoi henkeään kuollessaan, kun Leijona murskasi sen niskan ja pään suuren käpälänsä alle. Perkele kirkui ja ulvoi tuskassa sen tehdessä kuolemaa. Näin käärme-perkeleen otsassa sen nimen. Nimi oli ”Sekulaari humanismi”. Se oli ollut kerran kaunis olento, joka oli ilmestynyt ihmisille valon enkelinä, mutta nyt sen todellinen ruma muoto oli paljastettu. En tiedä, miksi tiesin sen, mutta niin vain kävi, kun näin olennon. Näkyni päättyi tähän ja minä olin jälleen takaisin huoneessani.

Minua käskettiin kirjoittamaan muistiin, mitä olin nähnyt, ja jakamaan sen kanssanne rakkaat veljet ja sisaret.
Vastaa Viestiin