Leijona -joukkue on Suomen historian mukaan ensimmäinen olympiavoittaja.

RauhaaRosita kirjoitti: ↑25 Helmi 2022, 07:45 Kaikki kansakunnat vainoavat Jumalan omia, oli kohteena sitten Juutalaiset tai Kristityt. Putinin hengellistä tilaa en tiedä mutta käytöksestä voisi päätellä ettei kyllä Jumalan miehiä ole.
Me olemme vain sätkynukkeja joko Herran tai saatanan palveluksessa. Lopunajassa saatana nielee useimmat kätyreikseen.
Viha on vahva sana. Muistakaamme kun sodat alkavat täällä ja meidät haetaan synagogien eteen valtion tuomittaviksi ja kun meitä vainotaan uskomme tähden että meidän sanavarastoomme ei kuulu viha sana. He kaikki ovat veljiämme, joita emme saa tuomita ja muistakamme "he eivät tiedä mitä tekevät".
Tuli siis vain yleisesti viha sanasta mieleen. Ihmisten pahuutta on helpompi ymmärtää kun tietä kuka sen takana on.
Juu tietenkin tapahtuu ja kaikki on Hänen käsissään. Kaikki maksavat teoistaan.Uusiluomus kirjoitti: ↑25 Helmi 2022, 08:19
Tärkeää on ymmärtää että kaikki tapahtuu Jumalan sallimuksesta ja suunnitelmassa jossa Venäjän tehtävä on olla Jumalan ruoskana täyttää oma osuutensa tässä suuressa palapelissä,
"Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn sinun kimppuusi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas. Minä kuljetan sinua, panen koukut sinun leukoihisi ja nostatan sotaan sinut ja kaiken sinun sotaväkesi." - Hesekielin kirja 38:3-4"
inhimillisesti nämä sodat ovat aina ikäviä asioita mutta vastaavasti taas tämäkin toiminta herättää ihmisiä rukoukseen ja kypsyttää satoa taivaan aittoihin
Joo, mä saatan innostua kirjoittaa kun harvoin sitä teen varsinkin näin aamusta niin aihe voi mennä asiasta toiseen ja välillä on hakusessa että mitä kirjoitetulla asialla tarkoitettuRosita kirjoitti: ↑25 Helmi 2022, 08:44Juu tietenkin tapahtuu ja kaikki on Hänen käsissään. Kaikki maksavat teoistaan.Uusiluomus kirjoitti: ↑25 Helmi 2022, 08:19
Tärkeää on ymmärtää että kaikki tapahtuu Jumalan sallimuksesta ja suunnitelmassa jossa Venäjän tehtävä on olla Jumalan ruoskana täyttää oma osuutensa tässä suuressa palapelissä,
"Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn sinun kimppuusi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas. Minä kuljetan sinua, panen koukut sinun leukoihisi ja nostatan sotaan sinut ja kaiken sinun sotaväkesi." - Hesekielin kirja 38:3-4"
inhimillisesti nämä sodat ovat aina ikäviä asioita mutta vastaavasti taas tämäkin toiminta herättää ihmisiä rukoukseen ja kypsyttää satoa taivaan aittoihin
Niin kuin tuolla toisessa keskustelussa olikin Hezekielin ajasta, saamme todistaa profetaalista aikaa ainoana polvena.
Tarkoitin erillisenä asiana toi pahuuden "ymmärtämisen" en tarkoita sillä sitä etteikö Jumalan käsissä olisi kaikki asiat ja tapahtumat ja etteikö Jumala käyttäisi Venäjää lopunaikana omiin tarkoituksiinsa.
Rakkaudella suosittelen suhtautumaan hyvin varautuneesti kaikkeen, mitä netissä ja varsinkin TV-kanavilla nähdään. En usko että kukaan meistä edes ymmärtää, kuinka suuri osa videoistakin ja muusta materiaalista on propagandaa ja disinformaatiota jolla koitetaan vain manipuloida ihmisiä ja syöttää heidän ajatusmaailmaansa ja asenteisiinsa tietynlaisia asioita.alabasteripullo kirjoitti: ↑25 Helmi 2022, 09:37 Joku aika sitten Venäjällä oli presidenttivaalit. Katsoin yhtä videota että sihteeri ei tiennyt piilokamerasta ja hän otti paperit pöydän laatikkoon ja sitten vaihtoi toiseen paperiin ja laittoi sen äänestyslaatikkoon. Näköjään sihteeri on ”lahjottu” siksi toimi kavalasti. Putin sai lisäjatkoa toista presidenttikausiaan.
Katsoin TV-uutisia niin joku nainen joka vaikutti rehdiltä, oli presidenttiehdokas ja puhui mikrofonilla ja sanoi; olen väsynyt elämään pelossa, olen väsynyt olemaan vaiti….’. Hän halusi että kaikki vääryydet poistetaan ja sen takia hän rupesi presidenttiehdokkaaksi Putinia vastaan.