SIELU <--- Pedon Merkki <--- AI, tekoäly.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
AOAOAOAOAO
Site Admin

SIELU <--- Pedon Merkki <--- AI, tekoäly.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

https://www.youtube.com/watch?v=Xest8I4r598 17.10.2025

Patricia Green puhuu videon alussa saamistaan 9 Raamatun kohdasta, kun hän oli lukenut Luuk.21:19 ja pyytänyt Jumalalta selitystä siihen.

Varsinainen profetia/opetus/ilmoitus/ ja varoitus , alkaa videon kohdasta 17.55 ja Patricia toistaa sen uudestaan 18.23 alkaen, ja jatkaa Jumalan antamaa viestiä.

Tähänkin videoon saa suomenkielisen tekstityksen videon asetuksista. Laitan tuon Patrician saaman profetian/varoituksen , ja sitten lyhyesti kirjoitan Patrician selityksen profetiaan :

" AI ( tekoäly ) will be used toto bypass the Amygdala and the Mark of the Beast will be devoloped through AI . "

" You will lose your soul if you take the Mark of the Beast. Your soul will be altered so that it will be cut off permanently from the Lord. "

Aiemmin videolla Patricia selittää tuota Amygdla-sanaa, eli suomeksi mantelitumake. Jossa ihmisen sielu on. Mm. VT:ssa Aaronin sauvassa oli manteleita, kultaisessa Lampunjalassa oli 22 mantelinkukkaa, ja profeetta Jeremia sai näyn manteleista, hyvistä ja huonoista.

Lyhyesti Patrician selitys pedon merkistä, ja mitä se vaikuttaa ; " Ihmisistä tulee sieluttomia, ilman tunteita, ilman ajatuksia, ilman tahtoa, ja jopa ilman eloonjäämisvaistoja ".

Ps. kommenttiketjussa joku kysyi Patricialta kuinka AI vaikuttaa ihmisen aivoihin niin että se erottaa meidät Jumalasta. Patricia kommentoi näin ;

" Se liittyy pedonmerkin ottamiseen otsaan tai käteen. Todennäköisimmin se on tekoälyn luoma siru."
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sanna
Site Admin

Re: SIELU <--- Pedon Merkki <--- AI, tekoäly.

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Mantelitumake (tai amygdala) on parillinen, mantelinmuotoinen rakenne aivojen ohimolohkossa, joka on osa aivojen tunnejärjestelmää ja säätelee tunnereaktioita, kuten pelkoa, ahdistusta ja aggressiota. Se on myös keskeinen osa tunnemuistia ja aivojen kykyä havaita merkityksiä ja vaaroja. Mantelitumake toimii ikään kuin aivojen tunnetietokoneena.

Lennokkaana ajatuksena tästä, pedon merkin ottaminen [mikäli on konkreettinen päähän tuleva osa], josta Jumala sanoo, että pelastus on menetetty sen jälkeen ei ole sarjaa "älä ota sitä kolmatta jäätelöä tai en puhu sinulle", vaan jos esim. neuralink implantti/ai asennetaan kytköksiin mantelitumakkeen kanssa - tällöin tekoäly korvaa uskomme ja oman tietomme Jumalasta.

Ja vaikka nyt, ne ketkä tekoälyä testailee, ai toistaiseksi 'tietää' kuka Jumala on, mutta sehän on vaan muutaman hakusana avulla enter painalluksen päässä, että kaikki kristinuskoon viittaavaa data on poissa.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

3 Moos 17:11 Sillä lihan sielu on veressä, ja minä olen sen teille antanut alttarille, että se tuottaisi teille sovituksen; sillä veri tuottaa sovituksen, koska sielu on siinä.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
AOAOAOAOAO
Site Admin

Rutger kirjoitti: Eilen, 22:17 3 Moos 17:11 Sillä lihan sielu on veressä, ja minä olen sen teille antanut alttarille, että se tuottaisi teille sovituksen; sillä veri tuottaa sovituksen, koska sielu on siinä.
Aamen.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

AOAOAOAOAO
Site Admin

Sananl.4:23 Yli kaiken varottavan varjele sydämesi, sillä sieltä elämä lähtee.

Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

AAAMEN
Vastaa Viestiin