Sillä meillä ei ole taistelu lihaa ja verta vastaan, vaan henkivaltoja vastaan ...
Näin lauantaina tuo vanha, Lappeenrannasta oleva, n.90 vuotias evankelista julisti meille. Hänelle oli tärkeää, että tänään meidän on julistettava, että on vain nuo kaksi tietä, kumman valitsemme. Paholainen on todellinen! Hän sanoi: " Tietäisitte vaan, minä olen monasti nähnyt tuon paholaisen, ja uskokaa, se on RUMA ja SUURI ... ja se vihaa minua!"
Hän kertoi kuinka monasti tuo paholainen oli yrittänyt tuhota hänet, tulipaloissa, salaman iskuilla ja entisenä lentäjänä, oli monesti vaara tilanteissa, joista ei ymmärrä, miten niistä selvisi, mutta Jumala hänet varjeli, tuon pahan iskuilta. Tämä vanhus tuntee tuon ötökän, eikä sille alistu, sillä hän on todella JUMALAN OMA! Hn tietää mistä puhuu ja sanoo että tuosta paholaisesta on myös puhuttava, liian usein se on siivuutettu, ihmisten tulee tietää totuus!
Sitten totesi yksinkertaisuudessaan tämän, kun kysyimme ääneen, koska tulee tuo niin paljon puhuttu HERÄTYS? Vastaus tuli heti ja sanoimme ääneen että se on jo alkanut, kauan sitten, silloin kun Jeesus VOITTI ristillä kuoleman.
Amen.
Totuutensa myyneet
Re: Totuutensa myyneet
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 09 Maalis 2017, 09:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuo n. 90 vuotias evankelista, kehoitti, että kaikkien pitää lähteä julistamaan tuota totuutta, sillä emme tiedä, koska tulee aika ja sitten se on myöhäistä. Hän lupasi ja koki että tulee pitämään meille vielä Raamattu koulua, josta tietenkin olimme iloisia. Siunasin ja kiitin häntä ja riemuitsin äänneen, että olin saanut näin hänet tavata ja kohdata.
Vaikka hänellä on ikää, on hän vielä kokenut, että Suomen itärajan puoli on jäänyt huonommalla evankelioinnille kuin muu Suomi ja hän on päättänyt lähteä tekemään viellä myös siellä evankelioimista! Kiitos Herralle hänestä.
Hän kertoi, että Jumala oli ilmoittanut, että hänen aikansa olisi ollut jo kauan sitten, mutta antoi tälle vielä lisä aikaa!
Tässä hänen työtään vuonna 2009, Nokialla: https://www.youtube.com/watch?v=5olg5wWgGXc&t=2483s
Rauno Helpin kanssa Leivonmäellä, 2012, osa2: https://www.youtube.com/watch?v=ORHS1qAIszY&t=795s
Vaikka hänellä on ikää, on hän vielä kokenut, että Suomen itärajan puoli on jäänyt huonommalla evankelioinnille kuin muu Suomi ja hän on päättänyt lähteä tekemään viellä myös siellä evankelioimista! Kiitos Herralle hänestä.
Hän kertoi, että Jumala oli ilmoittanut, että hänen aikansa olisi ollut jo kauan sitten, mutta antoi tälle vielä lisä aikaa!
Tässä hänen työtään vuonna 2009, Nokialla: https://www.youtube.com/watch?v=5olg5wWgGXc&t=2483s
Rauno Helpin kanssa Leivonmäellä, 2012, osa2: https://www.youtube.com/watch?v=ORHS1qAIszY&t=795s
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 06 Maalis 2017, 11:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Niin, jos minä menen kuuntelemaan jonnekin Jumalan sanaa, niin en missään nimessä valitse sitä siksi että siellä esiintyy joku Bruce Springsteen tai edes välttämättä Nina Åströmkään, vaan katson ensimmäisenä mitä sanomaa siellä voisi saada kuulla. Åström toki on julistava artisti ja siksi sitä voisi mennäkin kuulemaan, muttei siltikään se ole pääasia, vaan kokonaisuus.
Joskus menen kyllä randomisti vain johonkin koska en ole käynyt ennen ja sittenpähän tiedän. Mutta pääasiassa menen kuulemaan siksi jotain koska tiedän siellä olevan hengen ja/tai saarnaajan.
...ja todellakin kavahdan niitä paikkoja jossa panostetaan äänentoistoon, valoihin ja savukoneisiin. Puistattaa ihan sellainen, koska se ei palvele Jumalan sanaa millään tavalla. Sanan nälkä tulee sanan puutteesta sanan nälkänä kaipuuna Jumalan läheisyyteen... viihteen himo tulee lihallisesta tarpeesta saada kokemuksia ja viihtyä.
Joskus menen kyllä randomisti vain johonkin koska en ole käynyt ennen ja sittenpähän tiedän. Mutta pääasiassa menen kuulemaan siksi jotain koska tiedän siellä olevan hengen ja/tai saarnaajan.
...ja todellakin kavahdan niitä paikkoja jossa panostetaan äänentoistoon, valoihin ja savukoneisiin. Puistattaa ihan sellainen, koska se ei palvele Jumalan sanaa millään tavalla. Sanan nälkä tulee sanan puutteesta sanan nälkänä kaipuuna Jumalan läheisyyteen... viihteen himo tulee lihallisesta tarpeesta saada kokemuksia ja viihtyä.
Siunattu varmuus: https://www.youtube.com/watch?v=6nT6xlFiMpE
En itse ainakaan sanoisi että tämä on vapaille suunnille ominainen ongelma.purified kirjoitti:Ootko koskaan huomannut, että tänä päivänä seurakunnista on kadonnut saarna valvomisesta, ristin ottamisesta, parannuksesta ja Jeesuksen takaisintulosta. Ne eivät miellytä kuulijaa. Ne ajavat penseät pois uhraamasta ja pappien toimeentulot ovat vaakalaudalla. Puhun nyt vapaista suunnista.
Ensinnäkin siksi, että valtionkirkkomme on monin tavoin vielä syvemmällä tässä asiassa mm. antamalla kirkon tiloja peräti ilmaiseksi muslimien käyttöön heidän epäjumalanpalvelukseensa... mikä ihme mahtaa olla perustelu sille, että Jumalalle pyhitettyä huonetta tarjotaan uskonnolle jonka pyhä kirja kehottaa tappamaan tai alistamaan ne kristityt jotka eivät käänny pois uskostaan... tai perustelu sille että kirkon päiväkerhojen vetäjiä on erikseen kielletty edes mainitsemasta sanaa "Jeesus".
Toiseksi siksi, että vapaita suuntia on niin joka lähtöön, että sitä kirjoa ei kohtuudella voi yleistää "yhdeksi joukoksi", eli "vapaat suunnat". Niitä löytyy aivan harhaoppisista hyvinkin Raamatun mukaisiin, täysin farisealaisista puhtaan liberaaleihin, tiukoista sisäpiirijoukoista todella vahvasti evankeliumia levittäviin... ihan joka akselilla sitä kirjoa löytyy.
Ja niissä muutamassa jossa olen käynyt viime vuosien aikoina, ei tätä mainitsemaasi ilmiötä ole paljoa esiin tullut. Toki on oma valinta missä seurakunnassa haluaa käydä, haluaako höpötystä omaan korvasyyhyynsä, "kristillistä viihdettä" vai oikeaa opetusta ja sanaa. Itse valitsen tuon viimeisen.
Tuo puhumani evankelista kertoi, että häneltä kerran kysyttiin, mihin seurakuntaan hän kuuluu?
Kysyjän yllätykseksi hän vastasi kuuluvansa Jeesuksen Kristuksen seurakuntaan ja Kristus on sen pää ja me jäseniä.
Sitten hän kysyi, miksi on useita seurakuntia/ lahkoja ja samalla myös vastasi, että siksi, koska saatana niin tahtoo, että saa uskovat riitelemään eri opeista ja näin tuhoaa uskoa. Meidä kaikkien kuuluisi uskoa vain ja ainoastaan Jeesukseen Kristukseen ja olla yksi yhteys Häneen.
Allekirjoitan tuon täysin, ja niin olen monasti omasta uskostanikin ilmoittanut. Amen.
Kysyjän yllätykseksi hän vastasi kuuluvansa Jeesuksen Kristuksen seurakuntaan ja Kristus on sen pää ja me jäseniä.
Sitten hän kysyi, miksi on useita seurakuntia/ lahkoja ja samalla myös vastasi, että siksi, koska saatana niin tahtoo, että saa uskovat riitelemään eri opeista ja näin tuhoaa uskoa. Meidä kaikkien kuuluisi uskoa vain ja ainoastaan Jeesukseen Kristukseen ja olla yksi yhteys Häneen.
Allekirjoitan tuon täysin, ja niin olen monasti omasta uskostanikin ilmoittanut. Amen.