Lapseni näki unta temppelistä

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Herännyt_äiti

Lapseni näki unta temppelistä

Viesti Kirjoittaja Herännyt_äiti »

Tyttöni (7v) näki unta temppelistä. Temppelin lattialla oli kompassin näköinen, jossa oli neljä ilmansuuntaa. Temppelistä kuului ääni, joka ilmoitti että tulee vaikeat ajat. Tyttöni sanoi, että se oli kuulemma Jumalan ääni joka kertoi, että tulee vaikeat ajat.

Ja tyttöni sanoi, että hän istui siellä temppelissä sellaisella savisella penkillä odottamassa, kun minä olin kompassin kohdalla kädet ylhäälle suunnattuna ja heiluttelin käsiäni ja kerroin maailmantilanteesta... Ja se temppeli jossa oltiin oli kuulemma Israelissa.

Hän näki unen tässä kesällä, jota olen miettinyt aina välillä, joten ajattelin kirjoittaa unen tänne.
AOAOAOAOAO
Site Admin

Re: Lapseni näki unta temppelistä

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos kun kerroit tyttäresi unen.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Shalom!

Kiitos tosiaan kun kerroit, kompassi voi mun mielestä kertoa monesta eri asiasta, joku että nuo vaikeat ajat aikavat leviämään ”maailman keskipisteestä” Israelista tai sitten että ne alkavat huipentumaan sitä kohti.

Jostain syystä tuli mieleen myös Helsingin rautatieaseman metrotunneli, jossa on myös lattialla kompassi.

Raamatun lehdillä on kuitenkin ehkä se selkein tulkinta neljälle ilmansuunnalle eli Herra kerää kansansa suojaan Israeliin kun onnettomuus murtautuu:
Matt.. 24:31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos että toit tyttäresi unen. Siinä on paljon Sanomaa tähän maailman hetkeen. Tuo että näytit kompassia pohjoisen suuntaan, ylös. Nousi Jeremia mieleen ja myös se että me Jumalan omat pääsemme pian pois tästä maailmasta ylös taivaan kotiin.
Unessa on paljon symboliikkaa.

Jeremia 1: 14. Ja Herra sanoi minulle: "Pohjoisesta on onnettomuus purkautuva kaikkien maan asukasten yli.
15. Sillä katso, minä kutsun kaikki pohjoisten valtakuntain kansanheimot, sanoo Herra, ja ne tulevat ja asettavat kukin valtaistuimensa Jerusalemin porttien oville ja kaikkia sen muureja vastaan, yltympäri, ja kaikkia Juudan kaupunkeja vastaan.
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Kiitos tästä 🙏

Mun huomio kiinnitty kompassin sijaan tuohon savipenkkiin jolla tyttäresi odotti.

Jumala on tarkka ja rakastaa yksityiskohtia. Joka kerta Raamattua lukiessa ei jaksa lopettaa hämmästelemästä miten lähes ulkoa opittu sana voi puhutella joka kerralla eri kantilta ja avata uusia asioita.

Vaikka unet ja profetiat olisivat lyhyitä, niissä saattaa olla sanomaa enemmän kuin ymmärrämmekään.

Raamatussa saven symboliikkaa käytetään mm. puhuttaessa ihmiskunnan luomisesta, muutoksista, ihmisten erehtymisestä sekä esiteltäessä jumalallista huolenpitoa ja Jumalan suvereeniutta.

Jesajan 45:9:ssä viittaus saveen edustaa Jumalan ehdotonta suvereeniutta ja harkintavaltaa.

Raamattu varoittaa ihmiskuntaa kyseenalaistamasta Jumalan viisautta tai kyseenalaistamasta Hänen auktoriteettiaan, vetäen osuvan vertauksen savenvalajan ja hänen savensa välille: "Voi niitä, jotka riitelevät Tekijänsä kanssa, niitä, jotka eivät ole muuta kuin savensirpaleita maan päällä olevien savimurskojen joukossa. Jotka sanovat savenvalajalle: Mitä sinä kelpaat tekemään?

Omia ajatuksia. Jumala varoittaa meitä tulevasta. Onnettomuus tulee, mutta sama käsi, jonka toimesta se tulee, on tehnyt tuon savipenkin. Me olemme turvassa kun turvaamme Häneen. Vain hetki, ja penkit on tyhjiä kun olemme poissa. Meidän tehtävämme on varoittaa tulevasta kuin sinä tuossa unessa ja luottaa, että saamme istua hengellisesti turvassa kuin tyttäresi tuolla penkillä, odottaen lunastusta 🙏

Toisaalta siinä voi olla kaksikin kuvaa samassa. Me varoitamme tulevasta ja hetken päästä, kun omnettomuus ja kauhu on täällä, me istumme turvassa.

Ja lisäyksenä Israel osuuteen. Jumala ei hylkää valittua kansaansa, vaan heillekin on turva paikka valmistettuna ja odottamassa.

Mitenpäin vain, On meillä veljet ja siskot mahtava Herra 🥹🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen. Tuo savi on vahva symboli unessa.
Vastaa Viestiin