outo uni

Keskustele eskatologisista asioista
tuula

outo uni

Viesti Kirjoittaja tuula »

olin viimeyönä unissani Jeesuksen kanssa saunassa. ei siinä ollut mitään mystistä eikä seksististä. tiesin tuossa unessa että Herra oli minun kanssa saunassa. se mikä tuosta unesta teki oudon oli se, että Hän oli niin kuin ihmisen muodossa, koska hänellä oli flunssa. ajattelin, että mikäpä minä olen Luojaani neuvomaan, kuinka flunssaa hoidetaan. katsoin kun hän laittoi sellaisen särkylääkkeen silmäänsä ja olisin halunnut sanoa, että se tulee laittaa suuhun eikä silmään, mutta sitten ajattelin että mikä minä olen Luojaani neuvomaan. näin Hänen kasvonsa aivan läheltä ja hän oli sellaiset taivaan siniset silmät ja ruskeat hiukset omaava mies.mitähän lie tarkoittanut tuo uni vai oliko se omasta lihasta tullut uni.
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Re: outo uni

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Minun mielestä tuossa unessa terotettiin sitä että sen minkä Jumala tekee, älä kyseenalaista sitä. Se oli varmaan se sanoma... en tiedä mutta näin minä sen nyt koin. Niin... jatkan että erityisesti se siinä on tärkeää, että vaikka sinusta tuntui etteihän tuo voi olla, niin katso vaan päälle.
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Re: outo uni

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tässä tuli heti mieleen sellainen asia että kun me luemme Raamattua, niin me emme kyseenalaista sitä... mutta SILTI me kyseenalaistamme kun se tapahtuu silmiemme edessä. Ihan esimerkiksi jos Raamatussa lukee että tuonela avaa suunsa ammolleen ja sinne menee koko pauhaava joukko, niin sitten kun se tapahtuu todella, niin se ei mahdu millään päähän että Jumala saisi sen aikaan. Samalla tavalla väkevä eksytys, jonka Jumala lähettää... miksi ihmeessä siis Jumala lähettää väkevän eksytyksen? Ei sitä voi millään uskoa... mutta kun se on Jumalan viimeinen toivo saada yksikin sielu kun ne näkevät mihin se eksytys heidät vie. Se on kuin se kaikkein karkein seula enää, mikä on ennen kadotukseen vievää paatumusta.
Vastaa Viestiin