https://sinettisormus.blogspot.com/2024 ... a.html?m=0
Valvokaamme!!!
Minä näin aamulla oudon näyn, vai liekö edes ollut sitä?
Ensin näin kauniita ja kirkkaita valonsäteitä jotka lopulta muutuivat kauniiksi ristiksi.
Sitten näin hyvin kauniin valkoisen hevosen. Se oli todella kaunis... Mutta.. kohta sen pää putosi? Tätä tässä miettinyt, liekö tuossa sanomaa?
Tätä täällä yrittänyt avata ...
Se kirmaili yksin iloisena kunnes tuo pää katkesi / putosi. Ei ollut ratsastajaa.
Tuo hevonen oli jotenkin liian kaunis, se näytti ennen pään putoamista kuin täydellisen valkoiselta pehmo hevoselta.
Voisiko tarkoittaa tuota väärää " vanhurskautta "? Seurakuntia ja kirkkoja jotka opettavat kuin " kiiltokuvia", lapsenomaista pehmo uskontoa ja kohta sen pää tulee katkeamaan. Tämä minulle nousi kun tuota yritin tutkia.
Sanotaan että Paavi saattaisi olla tuo väärä profeetta. Hän kulkee noissa valkoisissa vaatteissaan ja valkoisessa myssyssään. Kuvasiko tuo putoava hevosen pää tuota Paavin lakkia? Paavi on julistanut olevansa Kristuksen tuuraaja. Aika korkea nimitys jonka itse on asettanut.
Keskustelin tästä ryhmässäni ja sain vahvistusta ajatuksiini. Eräs veli ja sisko kommentoi vahvistavasti.
Veli:
On olemassa profetia, 112 profetia, Malakian profetia.. aika lienee kypsä, viimeinen paavi ja sitten tuomio on menos 112 paavi, siinä sit sulla putos pääkin näyssä jo ...
Sisko:
Niin, koetuksissa itse kukin koetellaan, mutta kun näyttää nyt vahvasti siltä, että kansankirkkomme ei pitäydy Raamatun Sanaan ja jopa opettavat sellaista, mikä ei ole Sanan mukaista- ja ovat jopa lisäämässä sellaista mikä on vastoin Sanaa, niin koetuksen tullessa hiekalle rakennettu talo sortuu ja se sortuminen on kauhistus. RaamatunSana kehottaa rakentamaan vankalle perustukselle - Elävä Sana, Jeesus Kristus, että pysytään pystyssä kun myrsky tulee ja käy ylitse.
Veli:
Paavin tiarassa lukee se latinalainen teksti: Jumalan pojan sijainen. Se jo kertoo mikä portto paavi..on.
EI OLE KETÄÄN JUMALAN POJAN VERTAISTA...
En varsinaisesti tarvi Malakian profetiaa, mutta hän oli pappi irlannista joka matkusti satoja vuosia sitten katsomaan vatikaania, järkyttyi menosta matkallaan. Jumala näytti yksityiskohtaisen luettelon paaveista jotka uskomattomalla tarkkuudella ovat toteutuneet, 112 paavia.. olen joskus aihetta tutkinut, muttei paavit ole minulle yhtikäs mitään.
Malakia syntyi 1094 ...pistäkää merkille se että euroopan hätänumero on 112.. tuskin kukaan tiesi että näin tulee käymään jos aja Euroopassa ja hätä 112..
Vielä sen verran Malakian profetiasta... paaveja on tietysti ennen Malakian aikaa ollut 1094 vuotta, mutta kun hän sai sen siitä eteenpäin, 112 viimeistä Paavia eniten ihmetystä ikinä herätti miten joku voi muistaa niin monta se, onkin se juttu... Esim. puhutaan kasveista ja mitä kasvaa ja muita erikoisuuksia joten se on ollut helpompi muistaa...
https://mvlehti.net/2016/04/17/malakian ... nen-paavi/
Lopuksi kiitin vahvistuksista:
Kiitos veli ja sisko noista kommenteista tuohon näkyyni. Vahvistaa omaa näkemystäni siihen. Jossain luki aivan äsken että paavia yritetään kammeta pallilta? Pää putoaa?
Matt. 16:24-27
"Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: 'Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua. Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen. Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon? Taikka mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi? Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan.'"
Pidetään tiukasti kiinni Jeesuksesta.
Hymni ( Sama vanha ristin puu)
https://youtu.be/Xc3QwGUoPeo?si=rQxS1kr5NhgMVgpO
Amen