MURTUKOON VASKIOVET JA RAUTASALVAT!

Tuija

MURTUKOON VASKIOVET JA RAUTASALVAT!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Rukouksessa näin kuin hissin jossa oli kahdet metallisen näköiset ovet jotka avautuivat edessäni molempiin suuntiin. Ne oli hyvin paksut ja raskaat ovet ... mihin ne avautuivat, mihin niiden kautta pääsi, en tiedä? Jokin uusi avautuu noiden ovien kautta? Oliko se hissi, vaiko jokin muu tila? Enempää ei näytetty ... olen tai olemme jonkin uuden edessä.

Herra, mihin meitä johdatatkaan olkoon se Sinulle mieluista. Amen 🙏✝️

Löysin oivallisen Sanan paikan joka tuli minua heti vastaan:

Lue lisää:

https://sinettisormus.blogspot.com/2024 ... t.html?m=0
Tuija

Re: MURTUKOON VASKIOVET JA RAUTASALVAT!

https://raamattu365.fi/bible/kr38/heb/4/

Lisäsin tuohon tekstiin myös tämän Sanan paikan, kokien sen tärkeäksi 🙏
Tuija

Nyt koen tämän vakavana viestinä ... Kohta alkaa tapahtumaan ... pysytään tiukasti Jeesuksessa Kristuksessa, nöyränä Hänen edessään 🙇‍♀️🙇🙇‍♂️🙇‍♀️🙇🙇‍♂️🙇‍♀️
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Onko Suomella kaksi vaihtoehtoa... esim. uusin tieto juuri tullut että Nato ryhtyisi sotaan Venäjää vastaan...

Ovatko hissin (tai mikä tila onkaan) molempiin suuntiin ovet länsi tai itä-vaihtoehdot... tms. :roll:

...tai niin että kun nyt ollaan Natossa (ovi länteen ja lännen sotavoimille avattu) niin silloin ovi itään on myös auki ja tavallaan juurikin Natoon liittymisen kautta avattu tms. :?:
Tuija

Niinpä .. tulevaisuus näyttää mitä tuleman pitää.
Kun näin tuon suuren oviaukon ja sen suuret avautuvat ovet, kysyin Herralta, onko Hänen sanassaan jotain joka kertoo noista ovista, jotka olivat metallisen näköiset ja heti löytyi tuo Jesajan 45 teksti:

1.Näin sanoo Herra voidellulleen Koorekselle, jonka oikeaan käteen minä olen tarttunut kukistaakseni kansat hänen edestään ja riisuakseni kuninkaitten kupeilta vyöt, että ovet hänen edessään avautuisivat eivätkä portit sulkeutuisi:
2. Minä käyn sinun edelläsi ja tasoitan kukkulat, minä murran vaskiovet ja rikon rautasalvat. ...

Eikö vaskiovet ole metalliset ja nuo rautasalvat? Vahvaa ainesta ovat!

Sanoma koskee koko maailmaa .. ? Näin koen. Hän kukistaa kansat ja riisuu kuninkaat.
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Vaskikäärme oli kuparia joten mitä metallia onkaan vaskiovi...? :roll:

Tuon Jes. 45:2 rtunkohdan mukaan olisi:

Ruotsi: koppar eli kupari...
Englanti: Brass eli messinki (=kuparin ja sinkin seos)
Ruotsi (1917)

Jes. 45:2 Själv skall jag gå framför dig, backarna skall jag jämna ut; kopparportarna skall jag krossa, och järnbommarna skall jag bryta sönder.

KJV (1789)
Jes. 45:2 I will go before thee, and make the crooked places straight: I will break in pieces the gates of brass, and cut in sunder the bars of iron:

PS:
Vaskikäärme onkin täällä meillä lisko... :roll:

Vaskitsa
Vaskitsa (Anguis colchica) on raajaton liskolaji, josta on käytetty myös kansanomaisia nimiä vaskikäärme ja kuparikäärme.

Ruotsi: orm av koppar ja englanti a serpent of brass...
Tuija

45:5 Minä olen Herra, ja ei yksikään muu; paitsi minua ei ole yhtään Jumalaa. Minä varustin sinun, kuin sinä et vielä minua tuntenut,
45:6 Että sekä idästä ja lännestä ymmärrettäisiin, ettei ilman minua mitään ole. Minä olen Herra, ja ei kenkään muu.
45:7 Minä joka teen valkeuden ja luon pimeyden, minä joka annan rauhan ja luon pahan; minä olen Herra, joka kaikki nämät teen.

Uskon Jeesukseen:
Ovatko hissin (tai mikä tila onkaan) molempiin suuntiin ovet länsi tai itä-vaihtoehdot... tms. :roll:

Niinpä .. idästä ja lännestä 🤔
Kiitos että kommentoit ❤️
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Itse joskus nähnyt enne unta ihmisen menosta hissiin. Se merkitsi henkilön poistumista elämästäni. Profetiaa ja unta ei tietenkään voi sekoittaa keskenään.

Paljon on nyt ollut profetiaa siitä, että loppuvuodesta tulee jotain massiivista eikä järin positiivista, joka tulee koskettamaan koko ihmiskuntaa.

Nuo näkemäsi ovet, on ne sitten pronssia, kuparia tai rautaa, kuvaa niiden massiivisuutta. Jumala taas monesti sanassaan näyttää ylivoimaosuutensa niiden kautta

Sillä hän särkee vaskiset ovet
ja rikkoo rautaiset salvat.

Psalmi 107:16

Psalmi 107 on muutenkin vapautuksen ja lunastuksen psalmi. Porttien murtuminen ja tankojen leikkaaminen symboloi vapautumista ja esteiden poistamista, jotka estävät ihmisiä kokemasta Jumalan siunauksia ja lupauksia?

Mitä loppu/alkuvuodesta tulee? Onko maailma kasaamassa meille paljon puhuttuja nwo suunnitelman kahleita? Liikkuminen loppuu? Uusi keksitty pandemia?

Rikkomalla vaski portit ja leikkaamalla salpoja Jumala osoittaa kykynsä voittaa inhimilliset rajoitukset ja vapauttaa kansansa orjuudesta. Aivan kuten Paavali vapautui monista kahleista, vartijoista ja vankilan ovista.

Meille on nyt tulossa jotain maailman puolesta vakavaa ja kahlitsevaa, mutta Jumala haluaa näyttää voimansa muistuttamalla lupauksistaan pelastaa meidät tulevasta. Tosin emme voi luottaa selviämämme "kuivin sukin". Me emme tiedä lunastusajankohtaa ja siksi nyt on viimeinen aika
varautua ja vahvistua Jeesuksessa 🙏

Meidän pitää olla niitä, jotka ovat valoina, kun maailma romahtaa, me emme saa Joonan lailla nukkua, kun meillä on sisällämme pelastuksen tiedon sanat sisällämme.

Psalmit 107
Pelastettujen kiitosvirsi.
Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä,
sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.
Niin sanokoot Herran lunastetut,
jotka hän on lunastanut ahdistuksen alta ja koonnut pakanamaista,
idästä ja lännestä, pohjoisesta ja meren puolelta.
He harhailivat erämaassa,
autiossa, tiettömässä maassa,
löytämättä asuttua kaupunkia.
Heidän oli nälkä ja jano,
heidän sielunsa nääntyi heissä.
Mutta hädässänsä he huusivat Herraa,
ja hän pelasti heidät heidän ahdistuksistaan.

Ja hän ohjasi heidät oikealle tielle,
niin että he pääsivät asuttuun kaupunkiin.

Kiittäkööt he Herraa hänen armostansa,
hänen ihmeellisistä teoistaan ihmislapsia kohtaan.
Sillä hän ravitsee nääntyvän sielun
ja täyttää nälkäisen sielun hyvyydellä.
He istuivat pimeydessä ja synkeydessä,
vangittuina kurjuuteen ja rautoihin,
koska olivat niskoitelleet Jumalan käskyjä vastaan
ja katsoneet halvaksi Korkeimman neuvon.
Hän masensi heidän sydämensä kärsimyksellä;
he sortuivat, eikä ollut auttajaa.

Mutta hädässänsä he huusivat Herraa,
ja hän pelasti heidät heidän ahdistuksistaan.
Hän vei heidät ulos pimeydestä ja synkeydestä,
hän katkaisi heidän kahleensa.

Kiittäkööt he Herraa hänen armostansa
ja hänen ihmeellisistä teoistaan ihmislapsia kohtaan.
Sillä hän särkee vaskiset ovet
ja rikkoo rautaiset salvat.

Jakeet 1-16
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Nousi mieleen. Itse tietenkin tiedät miten olet näyn kokenut 🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Tuija

Kiitos Sanna kommenttisi oli hyvä. Ja todella, näin ymmärrän että Jumala yksin voimassaan voi vaskiovet murtaa, se ei ole ihmis voimin tehty. Oivallinen Psalmi tuohon näkyyni nähden. Herra tulee ja pelastaa meidät lopulta noista pimeyden valloista joita mielestään mahtavat ja voittamattomat kuninkaat pitävät.
AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Jumala nostaa/siirtää ylemmäs, uusiin tehtäviin, asemaan. Ovien avutuminen itsestään kuvaa että Jumala on ne avannut, et sinä itse.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Tuija

Amen! Tuokin kävi mielessä. En mitään omassa voimassa vaan Jumalan voimaa ja armoa. 🙏
Vastaa Viestiin