"vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä"

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Lukittu
Uskon Jeesukseen

Re: "vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä"

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Rutger kirjoitti: Tänään, 08:46 Sinä itse vuodatit kosmologiasta profetiaketjussa minut nimeten, kun suutuit toisen adminin tekemään siirtoon.
Maan muodosta ei ole maininnut muut sanaakaan mutta ethän sinä sitä näe koska heliosentrisyys on tullut uskonnon asemaan.
"Profetiasi" siirto sille kuuluvaan ketjuun oli viimeinen pisara sinulle ja alku huonosti peitellylle hyökkäyksellesi.
Siirtelet maalitolppia mutta ketjuja lukeneet sen toki näkevät.
Admit tekevät päätöksen jatkostasi ihan pian, siinä ei Jarmoa odotella.
Jarmo arvioi tapahtuneen jos arvioi kun sattuu täällä käymään.
Minä tein rauhan viimeksi mutta koska hyökkäyksesi jatkuu, on toimittava.
Eikös tämä geosentrismi ollut sinun uskomuksesi ellei nyt aivan uskonto... :D

16.3. ihmettelin jonkin "siirtoa" profetioihin - en silloin ymmärtänyt, että kyseessä oli koko ketjun siirto päävalikossa profetioitten keskustelualueelle, vaan luulin että ko. aloittamani ketjun viimeisin profetia oli siirretty jonnekin profetioitten.

En ymmärrä logiikkaa, jonka vuoksi hyökkäisin sinua kohtaan syystä että toinen admini on tehnyt joitain siirtoliikkeitä.

Ymmärrä jo nyt ystävä hyvä että täytyyhän tämä E*pstein-asia ratkaista sen todellisen pimeyden vuoksi.

Kun nyt odotat muita admineja paikalle niin osoitan heillekin Jarmoa myöten kysymyksen että miksi tälläistä iljettävyyttä pitää pakonomaisesti paljastaa.

Ajattele asiaa vaikka kuunatsien hyökkäykseksi mutta ymmärrä viimein asian vakavuus - tosin en tiedä että uskotko telluskeskeisesti sen lisäksi että aurinko kiertää maata niin maa kiertää maata...

Miksi sinä sepität näitä taustasyitä oletetuille hyökkäyksille vaikka tämä E*stein on oikeasti vakava asia selvitettäväksi huolimatta siitä että vaikka Venäjä, Kiina ja Japani yhtäaikaa tuntuisivat hyökkävän tontillesi.

Kirjoitit jossain viestissä että hyökkääjiä olisi muitakin... (hyökkäyksenne...) Onko tästä aiheesta jotkut muut "hyökänneet" jossakin toisessa ketjussa...
Rutger
Site Admin

Re: "vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä"

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: Tänään, 09:10
Rutger kirjoitti: Tänään, 08:46 Sinä itse vuodatit kosmologiasta profetiaketjussa minut nimeten, kun suutuit toisen adminin tekemään siirtoon.
Maan muodosta ei ole maininnut muut sanaakaan mutta ethän sinä sitä näe koska heliosentrisyys on tullut uskonnon asemaan.
"Profetiasi" siirto sille kuuluvaan ketjuun oli viimeinen pisara sinulle ja alku huonosti peitellylle hyökkäyksellesi.
Siirtelet maalitolppia mutta ketjuja lukeneet sen toki näkevät.
Admit tekevät päätöksen jatkostasi ihan pian, siinä ei Jarmoa odotella.
Jarmo arvioi tapahtuneen jos arvioi kun sattuu täällä käymään.
Minä tein rauhan viimeksi mutta koska hyökkäyksesi jatkuu, on toimittava.
Eikös tämä geosentrismi ollut sinun uskomuksesi ellei nyt aivan uskonto... :D

16.3. ihmettelin jonkin "siirtoa" profetioihin - en silloin ymmärtänyt, että kyseessä oli koko ketjun siirto päävalikossa profetioitten keskustelualueelle, vaan luulin että ko. aloittamani ketjun viimeisin profetia oli siirretty jonnekin profetioitten.

En ymmärrä logiikkaa, jonka vuoksi hyökkäisin sinua kohtaan syystä että toinen admini on tehnyt joitain siirtoliikkeitä.

Ymmärrä jo nyt ystävä hyvä että täytyyhän tämä E*pstein-asia ratkaista sen todellisen pimeyden vuoksi.

Kun nyt odotat muita admineja paikalle niin osoitan heillekin Jarmoa myöten kysymyksen että miksi tälläistä iljettävyyttä pitää pakonomaisesti paljastaa.

Ajattele asiaa vaikka kuunatsien hyökkäykseksi mutta ymmärrä viimein asian vakavuus - tosin en tiedä että uskotko telluskeskeisesti sen lisäksi että aurinko kiertää maata niin maa kiertää maata...

Miksi sinä sepität näitä taustasyitä oletetuille hyökkäyksille vaikka tämä E*stein on oikeasti vakava asia selvitettäväksi huolimatta siitä että vaikka Venäjä, Kiina ja Japani yhtäaikaa tuntuisivat hyökkävän tontillesi.

Kirjoitit jossain viestissä että hyökkääjiä olisi muitakin... (hyökkäyksenne...) Onko tästä aiheesta jotkut muut "hyökänneet" jossakin toisessa ketjussa...
Nauruemojit ei enää auta.
Hyökkäsit Sannaa vastaan profetiaketjussa samalla nimeten minut viitaten kaunaasi siitä, että kaikki eivät kumarra heliosentrisyyden puoleen.
Nämä kaksi asiaa nähtävästi jäivät ikuiseksi katkeruudeksi mieleesi ja pulpahtavat esille tuon tuostakin.
Kyse ei ole tämän ketjun "vaarallisista" asioista, ei se ollut profetiaketjussakaan, jossa hyökkäsit Sannaa vastaan vetäen minut mukaan.
Turhaan enää kutsut minua ystäväksi, keskellä suorittamaasi hyökkäystä sen sanonnan aitous on kumoutunut.

Odotetaan toisten adminien kantavan vastuunsa.
Jääväsimme Sannan kanssa itsemme lopullisesta päätöksenteosta ihan suopeudesta sinua kohtaan.
Se ei estä moderoimasta jos kirjoittelu menee mahdottomaksi ja palstalle sopimattomaksi.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Lukittu