Juhannuksen kunniaksi kilpailukysymys Johannes Kastajasta.
Täydennä kyseinen Raamatun jae.
Mark 1:6 Ja Johanneksella oli puku _____ ja vyötäisillään nahkavyö; ja hän söi _____ ja _____.
Pyydän huomioimaan kommenteissanne, että kisan ollessa käynnissä, teidän kommenteistanne ei voi päätellä oikeaa vastausta, kiitos.
Tietokilpailu 13.
Tietokilpailu 13.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
-
Re: Tietokilpailu 13.
Olen ajatellut pari päivää Johannes Kastajan elämän loppupuolta. Hän sanoi Herodekselle, että sinun ei ole lupa pitää veljesi vaimoa. Herodias ei tykännyt tästä ollenkaan, vaan alkoi vihata Johannesta. Herodias sai tilaisuuden, kun hänen tyttärensä tanssi, josta Herodes tykästyi niin, että lupasi vaikka puolet valtakuntaa. Tyttö kysyi äidiltään, mitä pyydän. Just!
Johannes Kastajan pää oli heti mielessä äidillä. Niinpä hän pääsi eroon totuuden puhujasta. Vai pääsikö?!!

... juoskaamme kestävinä edessämme olevassa kilvoituksessa, silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen... Hepr.12:1,2
Re: Tietokilpailu 13.
Oikea vastaus.
Mark 1:6 Ja Johanneksella oli puku kamelinkarvoista ja vyötäisillään nahkavyö; ja hän söi heinäsirkkoja ja metsähunajaa.
Mark 1:6 Ja Johanneksella oli puku kamelinkarvoista ja vyötäisillään nahkavyö; ja hän söi heinäsirkkoja ja metsähunajaa.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!