Tuija kirjoitti: ↑06 Loka 2023, 15:07 Pari yötä sitten näin hauskan unen, tai siinä oleva kohta oli niin hauska että eilen illalla sitä nauroin miehellenikin.
Unessa oli valtava tuuli, mutta ei mitenkään pelottava. Olin täällä koti pihassa ja mietin hymyillen josko tuo tuuli kannattelisi minua ilmassa? Olisiko se mahdollista?
Kuin uskossa heittäydyin maha asentoon, ajatellen että jään siihen vatsallani leijumaan ja toden totta. Leijuin siinä ilmassa ja iloisena aloin uimaan tuossa tuulessa, uin pitkin pihaa ja voi kuinka se oli hauskaa!
Illalla vielä nauroin tuota unta miehelleni nukkumaan mennessä että joko taas lähden " tuuli uimaan", ei sitä moni ole saanut tehdä edes unissa
Tiedä oliko tuolla mitään tarkoitusta? Ainut mikä siitä kohosi heti sydämelle, että olisiko ollut unen kautta jonkinlainen tempaus harjoitus? ❤
Olen kaksi kertaa unessani lentänyt, ilman apuvälinettä, ihan itsenäisesti. Lisäksi kerran, ainakin, olen lentänyt jonkun linnun selässä. Tässä muutaman vuoden sisällä.
Mutta, nyt kun luin viestisi, niin viime yönä unta, en paljon unesta muuta muista, mutta jossain kohta unta minäkin "uin ilmassa". En olisi tätä edes muistanut ilman sinun viestiäsi.